Invictus Games 2022

Gisteren, op tweede Paasdag, hebben we met een delegatie van de Stichting Hephaistos akte de présence mogen geven op de Invictus Games, die deze keer in het Zuiderpark in Den Haag gehouden werden.

Op uitnodiging van het Nederlands Veteranen Instituut (NLVI) mocht de stichting Hephaistos zich hier presenteren. Daarvoor hebben we een stand bemand, met als doel de bezoekers van de Invictus Games te informeren en in contact te brengen met de activiteiten van de Stichting Hephaistos deze op de kaart te zetten en mogelijk sponsoren te winnen.

In de stand konden bezoekers doorlopend de promo films van Beau van Erven Dorens/Blue Circle productiemaatschappj en de promofilm van omroepv.nl/NLVI zien.

Ook hebben we exemplaren van onze Research papers aan mogelijke nieuwe sponsoren, belangstellenden en onze neven organisaties  uitgedeeld en mondeling toegelicht welke activiteiten de Stichting Hephaistos doet.

De contacten met de deelnemers aan deze games onderschreven nogmaals het belang van ons Project “Paarden steunen Veteranen”. Ook het kennis maken met andere organisaties was zeer leerzaam en gezellig. Mogelijk levert deze promotieactiviteit voor Hephaistos ook de nog zo broodnodige nieuwe sponsoren op.

Wij hebben genoten van deze unieke dag en bedanken daarvoor kaptein Ad Potters (KLu) en sergeant majoor Margret Bleker (KM)- beiden van het NLVI- voor hun ondersteuning.