Het eerste menbewijs voor een Haphaistosiaan

Het eerste menbewijs voor een Hephaistosiaan

Een bijzonder moment, dat wat het. Want onlangs is door één van onze Hephaistostianen, te weten korporaal der eerste klasse (Gnk/bd) Martine Wolf-Draaijer, als eerste van de groep Hephaistosianen, het officiele Stichting Rijvaardigheidsbewijzen Recreatieruiter Nederland (SRR) Ruiterbewijs (lees Menbewijs) behaald. In een kleine setting, in verband met het oprukkende Coronavirus, is het officiële papiertje aan haar overhandigd.

Gefeliciteerd Martine! Chapeau! We zijn trots op je!

Met het behalen van dit menbewijs is één van de doelstellingen van onze Stichting gehaald. Uiteraard zijn wij daar erg blij mee. Wij danken Martine en de andere Hephaistosianen voor hun inzet. Ook danken we de begeleiders en de organisatie van Stal Mansour voor hun inzet.