Koffie schenken voor Hephaistos

Saskia Pronk en Gijs Meijerink, beiden Hephaistosianen, wonen op de kop van Deelen. Vrijwel naast de ingang van het Deelerwoud, een gebied met prachtige natuur. En die natuur is in deze coronatijd in trek bij velen: wandelaars en fietsers bezoeken het gebied met grote regelmaat. Zoveel mensen, dat bracht Saskia en Gijs op een idee. Zij organiseerden een spontane koffieschenkerij, compleet met thee en koek. En de opbrengst? Die werd aangeboden aan Stichting Hephaistos!

Saskia en Gijs hebben met dit geweldige initiatief maar liefst € 205,50 opgehaald voor Stichting Hephaistos! Een prachtige prestatie! Maar het mooiste vonden ze dat ze door koffie te schenken en te zeggen waarvoor ze dat deden, ze aan heel veel mensen hebben kunnen vertellen wat Hephaistos doet en wat zij doen bij Stal Mansour.

Ze hebben genoten van de gesprekken en vonden het zo leuk dat ze het vaker te gaan doen in het weekend! Mocht je hen willen helpen dan kan dat, alle hulp is welkom!

Wij danken Saskia en Gijs voor dit mooie initiatief en de donatie die zij aan Stichting Hephaistos gedaan hebben. Top gedaan! We zien jullie graag binnenkort weer bij Stal Mansour!